2013. augusztus 30., péntek

Előszó

Kedves Leendő Olvasóim!


Ahogy ígértem: vasárnap fog felkerülni az első fejezet!!! Azonban addig is hagyok nektek egy kis bevezetőt. Ennek a pár sornak az elolvasása remek lehetőség, hogy megismerjétek egyik főszereplőnket, Anthony Stevenst! Jó szórakozást hozzá! Amennyiben megosztanátok véleményeteket velem, hagyjatok kommentet! :) 



Botrány!
Tony Stevens saját halálhírét keltette az interneten!

Tegnapelőtt röppent fel a pletyka, hogy a botrányairól, alkohol-és drogproblémáiról inkább, mint cége sikereiről híres Anthony Cameron Stevens, a harmincéves multi milliárdos New Yorki otthonában drogtúladagolásban életét vesztette. A hírt több, hitelességéről híres internetes blog is közölte, azonban ma reggel Michael Richard Davidson, a Stevens Global helyettes vezérigazgatója megcáfolta ezeket a híreket. Sajtótájékoztatójában a következőt mondta az újságíróknak: „Mindenkit biztosítok arról, hogy Tony teljesen jól van. Köszönjük mindenkinek, aki aggódott érte; de erre semmi ok. Valójában mi mind csak egy rossz térfa áldozatai vagyunk!” Az újságírók azonban nem elégedtek meg ennyivel, s csakhamar fény derült arra is, hogy a „tréfa” kieszelője nem más volt, mint maga Anthony Stevens. Mikor az újságírók ma reggel elcsípték a Las Vegas-i repülőtéren, egyik szokásos kiborulásának lehettek szemtanúi, s az eldurvuló vita hevében egyiküket fizikailag bántalmazta is. Az egyik jelen lévő szerint egy riporter kérdésére a következőket válaszolta: „Mit számított volna, ha megdöglök is? A magadfajta féregnek nem lenne miről firkálnia?”

Hát, Tony, ez nem volt szép húzás tőled. Jobb, ha összeszeded magad, különben azok is elpártolnak tőled, akik eddig támogattak. Ha egyáltalán vannak még páran.
  

2 megjegyzés:

  1. Kedves Alexa!

    Bevallom már a Budapest Utcáin befejezése óta hiányoltalak a blogvilágból, és kitörő örömmel - és azonnali feliratkozásommal - fogadtam a visszatérésed és az új regényed. Az ötlet egyedülálló, de tőled nem is számítanék egyébre, és a természetfeletti, név szerint az angyalok egyfajta bónuszként szolgálnak.
    Biztos vagyok benne, hogy Antonyt szeretnéd, ha egy gazdag, sérült, problémákkal küzdő fiatal férfinak könyveljük el, de remélem a viselkedésére fény derül a későbbiekben. A másik főszereplőnkre is nagyon kíváncsi vagyok, és a történet menüpontban írt szövegből arra következtetek egy erős, céltudatos hölggyel lesz itt dolgunk.

    További kellemes írást, és várom a vasárnapot!;)

    Ölel,
    Carlie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Carlie!

      Igen, a Budapest utcáin befejezése után szükségem volt egy kis szünetre, ezért is nem nyúltam írói penna után. Mondhatnám, hogy "alkotói válságban" voltam, de nem nevezném a helyzetet igazán válságnak. Nem volt igazán mit mondanom, ezért inkább csöndben maradtam. Olvastam, ihletet gyűjtöttem, tervezgettem. És igen, rengeteg regényötlettel tértem vissza. Ez a történet már régóta fogalmazódik a fejemben, ezért nekiültem. Teljesen más írói módszert szeretnék benne kipróbálni, de ezt majd úgyis meglátod.
      Ami Anthonyt illeti: Igyekszem megjelenését késleltetni, de elég sok információ ki fog derülni róla már az első fejezetekben. (spoiler: megjelenése a negyedik fejezet környékén árható).
      Az első fejezet, ahogy ígértem vasárnap, azaz holnap kerül fel. Abban már egyből feltűnik Hailey, a másik főszereplőnk.
      Köszönöm, hogy időt szántál rám, és megajándékoztál kedves szavaiddal. Remélem örömödet leled majd a regény olvasásában.
      :))))

      Alexa Black

      Törlés